کنکور ارشد عمران
نوشته شده توسط : امین

کنکور ارشد عمران در اسپانیا، یک درجه مهندسی عمران می تواند پس از چهار سال تحصیل در شاخه های مختلف ریاضیات، فیزیک، مکانیک، و غیره درجه به دست آورده است به نام Grado از EN ها Ingeniería مدنی دست آمده است. مطالعات بیشتر در یک دانشکده تحصیلات تکمیلی شامل کارشناسی ارشد و دکترا.

کنکور ارشد عمران و اصول آن

قبل از وضعیت فعلی، که شده است، قبل از اجرای فرآیند بولونیا در سال ۲۰۱۰، در رشته مهندسی عمران در اسپانیا می تواند پس از سه تا شش سال مطالعه به دست آمده و به دو درجه اصلی تقسیم شد. در مورد اول، درجه به دست آورده اینگنیرو TECNICO د ها Obras Públicas (ITOP) نامیده کنکور ارشد عمران می شد، به معنای واقعی کلمه به کنکور ارشد عمران عنوان “مهندس کارهای عمومی” پس از سه سال مطالعه و معادل به دست آمده به یک لیسانس عمران ترجمه شده است. در مورد دوم، درجه تحصیلی اینگنیرو د Caminos از، کانالس Y Puertos، که به معنای واقعی کلمه به معنی “بزرگراه ها، کانال ها و بنادر مهندس” (که اغلب به اینگنیرو د Caminos از یا ICCP کوتاه) نامیده می شد، هر چند مهندسان عمران در عمل اسپانیا در زمینه همان به عنوان مهندسین عمران در جای دیگر است. این مدرک معادل به کارشناسی ارشد مهندسی عمران است و بعد از پنج یا شش سال مطالعه بسته به مدرسه اعطای عنوان به دست آمده.

دانشکده مهندسی اولین اسپانیایی مدنی اسکوئلا ویژه د INGENIEROS د Caminos از Y کانالس (در حال حاضر به نام اسکوئلا TECNICA برتر د INGENIEROS د Caminos از، کانالس Y Puertos)، در سال ۱۸۰۲ در مادرید تاسیس و به دنبال آن اسکوئلا ویژه د Ayudantes د ها Obras Públicas (در حال حاضر بود نام اسکوئلا Universitaria د ها Ingeniería TECNICA د ها Obras Públicas د لا دانشگاه Politécnica مادرید)، در سال ۱۸۵۴ در مادرید تاسیس شد. هر دو مدرسه در حال حاضر به دانشگاه فنی مادرید تعلق دارند.

در اسپانیا، یک مهندس عمران است که توانایی های فنی و حقوقی به طراحی پروژه از هر شاخه، بنابراین هر مهندس عمران اسپانیایی می توانید پروژه های در مورد سازه، ساختمان (به جز سازه های مسکونی که برای معماران محفوظ)، پایه، هیدرولیک، محیط زیست، حمل و نقل نظارت ، شهرسازی، و غیره

آمادگی برای کنکور ارشد عمران

در اسپانیا، وظایف مهندسی مکانیک و برق تحت مدرک مهندسی صنعتی گنجانده شده است. پادشاهی متحده [ویرایش] یک مهندس عمران خبره (شناخته شده به عنوان مهندس خبره کنکور ارشد عمران و یا حرفه ای در کشورهای دیگر) یک عضو از مؤسسه مهندسان عمران است، و نیز تصویب کرده است امتحانات عضویت. با این حال یک مهندس عمران غیر رسمی ممکن است به یک عضو از مؤسسه مهندسان عمران یا موسسه مهندسی نقشه برداران مدنی. از توضیحات “مهندس عمران” به اعضای هر سازمان حرفه ای خاص محدود نیست اگر چه “مهندس خبره مدنی” است.

شرق اروپا  در بسیاری از کشورهای اروپای شرقی، مهندسی عمران به عنوان یک مدرک مجزا و یا حرفه ای وجود ندارد اما مختلف آن زیر حرفه اغلب در دانشکده های دانشگاه جداگانه مورد مطالعه و انجام به عنوان حرفه جداگانه، چه آنها که در دانشگاه های غیر نظامی یا دانشکده مهندسی نظامی تدریس می شود. حتی بسیاری از مدارس عالی پلی تکنیک را از درجه های جداگانه برای هر رشته تحصیلی. به طور معمول در زمین شناسی، علم مساحی مطالعه، مهندسی سازه و مهندسی شهری اجازه می دهد تا یک فرد برای به دست آوردن مدرک در رشته مهندسی ساخت و ساز. مهندسی مکانیک، مهندسی خودرو، هیدرولیک و حتی گاهی اوقات متالورژی زمینه در درجه در “مهندسی ماشین آلات” می باشد. کنکور ارشد عمران علوم کامپیوتر، مهندسی کنترل و مهندسی برق رشته ها را در تحصیل در رشته مهندسی برق، در حالی که امنیت، ایمنی، مهندسی محیط زیست، حمل و نقل، آب و هواشناسی در این رده از خود هستند، معمولا با درجات خود، یا در دانشکده های دانشگاه جداگانه و یا در مدارس پلی تکنیک.

ایالات متحده در ایالات متحده، مهندسین عمران معمولا توسط شهرداری ها، شرکت های ساختمانی، شرکت های مهندسی مشاور، معمار / شرکت مهندس، نظامی، دولت های ایالتی و دولت فدرال به کار. هر ایالت نیاز مهندسین که خدمات خود را به عموم مردم ارائه توسط دولت مجوز بگیرند. [۷] صدور پروانه است جلسه تعیین نیاز آموزش و پرورش، بررسی، و تجربه کاری به دست آمده. الزامات خاص توسط دولت متفاوت است.

کنکور ارشد عمران

به طور معمول مهندسان مجوز باید از یک دانشگاه-ABET معتبر و یا برنامه های مهندسی کالج با حداقل مدرک لیسانس فارغ التحصیل، [۸] تصویب اصول آزمون مهندسی، به دست آوردن چند سال تجربه مهندسی تحت نظارت یک مهندس دارای مجوز، پس از آن عبور اصول و عملکرد آزمون مهندسی. پس از اتمام این مراحل و اعطای مجوز توسط هیئت دولت، مهندسان ممکن است به عنوان “مهندس حرفه ای” یا PE در تبلیغات و اسناد استفاده کنید. اکثر ایالت اجباری مورد نیاز آموزش مداوم اجرا کرده اند برای حفظ مجوز. [۸]

نتیجه گیری

نوشتار اصلی: انجمن مهندسان عمران آمریکا ASCE (انجمن مهندسان عمران آمریکا) نشان دهنده بیش از ۱۴۰٫۰۰۰ اعضای حرفه ای مهندسی عمران در سراسر جهان. عضو رسمی انجمن ASCE باید مدرک لیسانس از یک برنامه مهندسی عمران معتبر نگه دارید و یک مهندس حرفه ای با مجوز و یا شارژ پنج سال مسئول تجربه مهندسی. [۹] اکثر مهندسین عمران پیوستن به این سازمان به از اخبار به روز می شود، پروژه ها، و روش (مانند پایداری) مربوط به مهندسی عمران؛ و همچنین کمک تخصص و دانش خود را به دیگر مهندسین عمران و دانشجویان اخذ مدرک مهندسی عمران خود را.نوشتار اصلی: مؤسسه مهندسان عمران

یخ (مؤسسه مهندسان عمران) در سال ۱۸۱۸ تاسیس شد، نشان دهنده، در سال ۲۰۰۸، بیش از ۸۰،۰۰۰ اعضای حرفه ای مهندسی عمران در سراسر جهان. بازوی تجاری آن، توماس تلفورد با مسئولیت محدود، آموزش، استخدام، چاپ و نشر و قرارداد خدمات فراهم می کند.





:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: